• 18-04-2009, 10:03:18
    #1
    MSN'de bi' ton adam vardı pp vereyim diye.. şimdi ortada bir kişi bile yok.

    6 pp alacağım dostlar, iş bankası ile online ödeyeceğim.

    masspay olmalı, çakal çükel gelmesin fena yaparım.
  • 18-04-2009, 10:16:18
    #2
    pm attım
  • 18-04-2009, 10:45:41
    #3
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım
    arkadaş tarafından sağlandı paypal.
  • 18-04-2009, 10:48:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı:
    masspay olmalı, çakal çükel gelmesin fena yaparım.

    alttarafı 6$ birşey yaw +masspay'da 1$ da masrafı olacak adama = 7$
  • 18-04-2009, 12:08:11
    #5
    Misafir
    Konu sahibinin isteği üzerine konu kilit.