MSN'de bi' ton adam vardı pp vereyim diye.. şimdi ortada bir kişi bile yok.
6 pp alacağım dostlar, iş bankası ile online ödeyeceğim.
masspay olmalı, çakal çükel gelmesin fena yaparım.
6$ pp alacağım..
4
●144
- 18-04-2009, 10:03:18
- 18-04-2009, 10:45:41arkadaş tarafından sağlandı paypal.napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

+masspay'da 1$ da masrafı olacak adama = 7$