Konu
6$ pp alacağım..
18-04-2009, 10:03:18
#1
Serverfield_Sezer
MSN'de bi' ton adam vardı pp vereyim diye.. şimdi ortada bir kişi bile yok.
6 pp alacağım dostlar, iş bankası ile online ödeyeceğim.
masspay olmalı, çakal çükel gelmesin fena yaparım.