MSN'de bi' ton adam vardı pp vereyim diye.. şimdi ortada bir kişi bile yok.

6 pp alacağım dostlar, iş bankası ile online ödeyeceğim.

masspay olmalı, çakal çükel gelmesin fena yaparım.