Paypal Bozuyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paypal Bozuyorum
15
●
697
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Bozdurma İşlemleri
Paypal Bozuyorum
1
2
23-01-2007, 23:39:13
#1
{Ustat}
%2 İle Paypal Bozuyorum Sadece Garanti Bankasına Havale Yapıyorum pm ve msn de görüşelim. çok büyük miktarları şimdilik bozmuyorum
27-01-2007, 13:50:34
#2
Sorcerer
Kendisinden Son derece hızlı ve güvenli bir şekilde para bozdurdum az önce...Tekrar Teşekkürler...
27-01-2007, 13:53:39
#3
affetmekyok
Üyeliği durduruldu
huh.
2% mi??
31-01-2007, 11:48:08
#4
{Ustat}
Acil 20 Dolar Bozacağim Msn den bulun beni %2 ile
31-01-2007, 13:56:02
#5
affetmekyok
Üyeliği durduruldu
buldum, bozdurdum..
e-dekont yaptın mı üstat bana
limitin artarsa haber ver $12,000 bozduracağım haftaya..
31-01-2007, 14:03:59
#6
{Ustat}
evet bozuldu
e-dekontta yollandi saygilar
31-01-2007, 14:55:45
#7
affetmekyok
Üyeliği durduruldu
tmm sağol.
limit konusunda bilgi bekliyorum
09-02-2007, 11:30:40
#8
{Ustat}
25 dolar lazım acil tarafından 30 ytl vereceğim msn adresimden ulaşabilrsiniz garantiye havale
09-02-2007, 11:58:30
#9
demirhan
$25 35 YTL yapıyo nasıl %2 bu anlamadım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler