Konu
Paypal Bozuyorum
23-01-2007, 23:39:13
#1
{Ustat}
%2 İle Paypal Bozuyorum Sadece Garanti Bankasına Havale Yapıyorum pm ve msn de görüşelim. çok büyük miktarları şimdilik bozmuyorum