• 23-01-2007, 23:39:13
    #1
    %2 İle Paypal Bozuyorum Sadece Garanti Bankasına Havale Yapıyorum pm ve msn de görüşelim. çok büyük miktarları şimdilik bozmuyorum
  • 27-01-2007, 13:50:34
    #2
    Kendisinden Son derece hızlı ve güvenli bir şekilde para bozdurdum az önce...Tekrar Teşekkürler...
  • 27-01-2007, 13:53:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    huh.

    2% mi??
  • 31-01-2007, 11:48:08
    #4
    Acil 20 Dolar Bozacağim Msn den bulun beni %2 ile
  • 31-01-2007, 13:56:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    buldum, bozdurdum..

    e-dekont yaptın mı üstat bana


    limitin artarsa haber ver $12,000 bozduracağım haftaya..
  • 31-01-2007, 14:03:59
    #6
    evet bozuldu e-dekontta yollandi saygilar
  • 31-01-2007, 14:55:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tmm sağol.


    limit konusunda bilgi bekliyorum
  • 09-02-2007, 11:30:40
    #8
    25 dolar lazım acil tarafından 30 ytl vereceğim msn adresimden ulaşabilrsiniz garantiye havale
  • 09-02-2007, 11:58:30
    #9
    $25 35 YTL yapıyo nasıl %2 bu anlamadım