• 28-03-2022, 16:36:25
    #19
    Hiç bir sebep belirtmeden paypaldan 6 kez çektiğim ödeme nedeniyle hesabımı kapattılar. İçeride paranız kalmıyor en son gelen ödemeyi paypala iade etmişlerdi. Mail ile bilgi istediğimde hiç bir açıklama bile yapmadılar . Kapatma nedenlerini belirtseler daha iyi olurdu aslında
  • 28-03-2022, 19:53:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    3.000 Sterlin parama çöktü ... wise. Önermiyorum. Hiçbir illegal faliyet yok belge dahi sunduk yattı paranın üstüne.
  • 28-03-2022, 20:54:28
    #21
    Wise ta site ederim. Hem kişisel hemde şirket hesabımda kullanıyorum.
    Daha önce 2 kere sorunum oldu.
    İlki kişisel hesabım kripto para almaktan dolayı kapatıldı. 2 gün sonra para mı başka hesaba gönderdiler. (Kripto para lamk yasak, bu yüzden normal, kapatmaları.)

    İkincisi ise bir arkadaşa acil para için bozum yaptırmak istedim. Yüklü bir miktardı, karşı tarafın hesabı pek aktif olmadığı için 2 gün para belöeyye alındı. Ben mağdur oldum acele olduğu için ama güven için iyi bir şey.

    Yani kesinlikle tasfiye ederim.
    Siz doğru düzgün iş yaptığınız sürece bir şey olmaz.
  • 29-03-2022, 09:04:15
    #22
    Mesajlar için teşekkür ederim arkadaşlar. Ben de deneyimlerimi ileride buraya not düşeceğim.
  • 29-03-2022, 13:53:02
    #23
    arkadaşlar ben de ilk defa kullanacağım da tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim. Endonezya'daki bir vize acentesine Endonezya rupisi göndermem gerekiyor. rupi hesabı da açtım dolar hesabı da açtım. wise hesabına tl olarak gönderince dolar olarak hesabıma geçecek ama seçersem rupi olarak da geçebiliyormuş sanırım. ikisinin arasında masraflar yönünden bir fark var mı ? doları rupi'ye çevirip göndermekle direk rupi hesabından göndermek aynı mı ? böyle yerel para birimlerinde işlem yapan oldu mu ?
  • 29-03-2022, 14:14:56
    #24
    Mexician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben de ilk defa kullanacağım da tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim. Endonezya'daki bir vize acentesine Endonezya rupisi göndermem gerekiyor. rupi hesabı da açtım dolar hesabı da açtım. wise hesabına tl olarak gönderince dolar olarak hesabıma geçecek ama seçersem rupi olarak da geçebiliyormuş sanırım. ikisinin arasında masraflar yönünden bir fark var mı ? doları rupi'ye çevirip göndermekle direk rupi hesabından göndermek aynı mı ? böyle yerel para birimlerinde işlem yapan oldu mu ?
    Hesap açmanıza gerek yok. Siz tl yolluyorsunuz, karşıya rupi olarak geçiyor güncel kur üzerinden