Mexician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ben de ilk defa kullanacağım da tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim. Endonezya'daki bir vize acentesine Endonezya rupisi göndermem gerekiyor. rupi hesabı da açtım dolar hesabı da açtım. wise hesabına tl olarak gönderince dolar olarak hesabıma geçecek ama seçersem rupi olarak da geçebiliyormuş sanırım. ikisinin arasında masraflar yönünden bir fark var mı ? doları rupi'ye çevirip göndermekle direk rupi hesabından göndermek aynı mı ? böyle yerel para birimlerinde işlem yapan oldu mu ?
Hesap açmanıza gerek yok. Siz tl yolluyorsunuz, karşıya rupi olarak geçiyor güncel kur üzerinden