Hiç bir sebep belirtmeden paypaldan 6 kez çektiğim ödeme nedeniyle hesabımı kapattılar. İçeride paranız kalmıyor en son gelen ödemeyi paypala iade etmişlerdi. Mail ile bilgi istediğimde hiç bir açıklama bile yapmadılar . Kapatma nedenlerini belirtseler daha iyi olurdu aslında