• 07-02-2009, 16:56:00
    #1
    Selam arkadaşlar

    kur 1,4 den 70$ alıcam
    gönderen kişinin mass-pay çekmesini isticem

    70$ kesintisiz hesabımda gördüğümde iş bankasından 98 YTL anında ödeme çıkacam

    itraderi olmayanlar PM Yollamasın
  • 07-02-2009, 23:23:25
    #2
    yokmu arkadaşlar
    sağlam güvenilir birisi itraderi yüksek paypal sağlayabilecek
  • 07-02-2009, 23:29:33
    #3
    70$ : 105 TL.

    iş bankası mevcut.mass pay çekemem komisyon sizden kesilir.kabul ediliyorsanız pm atınız.
  • 07-02-2009, 23:36:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KATILSANA yı bul
  • 07-02-2009, 23:38:07
    #5
    Misafir
    resellerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu arkadaşlar
    sağlam güvenilir birisi itraderi yüksek paypal sağlayabilecek

    Senin sağlam güvenilir olduğunu nereden anlayacağız.
  • 07-02-2009, 23:55:21
    #6
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70$ : 105 TL.
    iş bankası mevcut.mass pay çekemem komisyon sizden kesilir.kabul ediliyorsanız pm atınız.
    keşke konumu okusan ben 1,4 den diyorum sen 105 YTL diyorsun
    başka teklif vericek olan
  • 08-02-2009, 00:08:42
    #7
    resellerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu arkadaşlar
    sağlam güvenilir birisi itraderi yüksek paypal sağlayabilecek
    Senin mesajına bakmadan yazmadığımı sanma.
    kimse seninle ilgilenmiyordu, kendi teklifimi yaptım ister işine gelir ister gelmez.
  • 08-02-2009, 00:16:01
    #8
    volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin mesajına bakmadan yazmadığımı sanma.
    kimse seninle ilgilenmiyordu, kendi teklifimi yaptım ister işine gelir ister gelmez.
    hocam ben zaten teklifimi yaptım
    senin farklı bir teklif yapmana gerek yok ben bulamazsam ücreti arttırırım hiç bulamazsam kredi kartından cekerim
    normal kurdan sana vereceğime kredi kartından cekerim hem daha sağlam olur onun için abuk zupuk mesajlara gerek yok


    1,4 den uygun gören varsa alayım yoksa gereksiz yere mesajlar atip durmayın
  • 08-02-2009, 00:30:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    resellerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke konumu okusan ben 1,4 den diyorum sen 105 YTL diyorsun
    başka teklif vericek olan
    Dostum şayet sağlam eleman arıyorsan üç kuruş fazla öde Wolverine den al. başın ağrımaz. Güvenilir birisidir.