volwerine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin mesajına bakmadan yazmadığımı sanma.
kimse seninle ilgilenmiyordu, kendi teklifimi yaptım ister işine gelir ister gelmez.
hocam ben zaten teklifimi yaptım
senin farklı bir teklif yapmana gerek yok ben bulamazsam ücreti arttırırım hiç bulamazsam kredi kartından cekerim
normal kurdan sana vereceğime kredi kartından cekerim hem daha sağlam olur onun için abuk zupuk mesajlara gerek yok


1,4 den uygun gören varsa alayım yoksa gereksiz yere mesajlar atip durmayın