merhaba arkadaşlar awbs lisans hakkında bi kaç sorum var
ücretlendirme nasıl oluyo (yıllık, aylık, owned)
tasarım için ek paramı alıyolar?
arkadaşlar işleyişini tam olarak bilmiyorum ve almayı düşünüyorum 1-2 ay sonra
(konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim)
awbs lisans hakkında
1
●123
- 28-12-2008, 01:37:03aylık ödemesi mevcut
yıllık ödemesi mevcut
Kredi kartına taksit mevcut
Ek tasarım extra ücretli