• 28-12-2008, 01:30:39
    #1
    merhaba arkadaşlar awbs lisans hakkında bi kaç sorum var
    ücretlendirme nasıl oluyo (yıllık, aylık, owned)
    tasarım için ek paramı alıyolar?
    arkadaşlar işleyişini tam olarak bilmiyorum ve almayı düşünüyorum 1-2 ay sonra
    (konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim)
  • 28-12-2008, 01:37:03
    #2
    aylık ödemesi mevcut
    yıllık ödemesi mevcut
    Kredi kartına taksit mevcut
    Ek tasarım extra ücretli