merhaba arkadaşlar awbs lisans hakkında bi kaç sorum var
ücretlendirme nasıl oluyo (yıllık, aylık, owned)
tasarım için ek paramı alıyolar?
arkadaşlar işleyişini tam olarak bilmiyorum ve almayı düşünüyorum 1-2 ay sonra
(konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim)