• 19-12-2008, 18:49:02
    #1
    Aradım taradım bilgi bulamadım kayıt oldum ama garip bi sistemi var bu webmoneyin detaylı olarak anlatacak bi arkadaş arıyorum başlığı yanlış yere açtı isem kusura bakmayın ama bu sistem hakkında herşeyi öğrenem gerekiyor şimdiden tşk.
    En basiti nasıl para alıp göndereceğimizi anlatırsanız sevinirim.
  • 19-12-2008, 21:25:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben 3 yıldır sürekli olarak kullanıyorum. her türlü yardımcı olabilirim. msn adresimi özel mesajla gönderiyorum.
  • 19-12-2008, 23:11:11
    #3
    Ekledim. tşk.
  • 21-01-2009, 07:06:27
    #4
    dostum sıstemı öğrenırsınde yanlız ben bı turlu wm hesabı acamıyorum kac defa denedım kod gonderıyorum ne tekrar bana bı kod gelıyor nede kod olan bolumu gecıp yenı bız wmz acamıyorum bu konuda bılgınız varsa yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler....