dostum sıstemı öğrenırsınde yanlız ben bı turlu wm hesabı acamıyorum kac defa denedım kod gonderıyorum ne tekrar bana bı kod gelıyor nede kod olan bolumu gecıp yenı bız wmz acamıyorum bu konuda bılgınız varsa yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler....