• 06-12-2016, 23:13:06
    #1
    OCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Payoneer de 50usd altında bakiyem var. PayPal dan ödeme alamadığım için Payoneer e gelmişti ödemem. Payoneer de Yen'i üye olduğum için bakiyemi kimseye aktararak bozduramıyorum. Tek alternatifim bankaya çekerek ödememi almak. Bunun içinde 50usd bakiye olması gerekiyor. Minimum 20 usd gönderebilindiği için bana 20 usd gönderecek birini arıyorum.

    Yardımcı olacak arkadaşları bekliyorum.
  • 08-12-2016, 00:12:21
    #2
    Güncel
  • 10-12-2016, 14:00:29
    #3
    Güncel
  • 10-12-2016, 14:02:38
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Ben de yaklaşık 3 aydan beri payoneer kartı bekliyorum. Bir türlü gelmiyor. Lanet ettim payoneer e (
  • 10-12-2016, 19:45:24
    #5
    Hocam bilgilendirme için yazmak istedim. Payoneer, ücretsiz olarak para aktarımı yapmak için 200$ para alım limiti koymuş yani Payoneer hesabına 200$ lık ödeme gelmesi gerekiyor, bu ödemelerin de Payoneer'in iş ortaklarından gelmesi lazım, kişileri kabul etmiyorlar. İş ortakları peopleperhour ve upwork gibi siteler. Payoneer'in sitesinde açık olarak yazmadığı için buraya yazmak istedim belki faydalanan arkadaşlar olur.
  • 12-12-2016, 00:39:23
    #6
    and1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgilendirme için yazmak istedim. Payoneer, ücretsiz olarak para aktarımı yapmak için 200$ para alım limiti koymuş yani Payoneer hesabına 200$ lık ödeme gelmesi gerekiyor, bu ödemelerin de Payoneer'in iş ortaklarından gelmesi lazım, kişileri kabul etmiyorlar. İş ortakları peopleperhour ve upwork gibi siteler. Payoneer'in sitesinde açık olarak yazmadığı için buraya yazmak istedim belki faydalanan arkadaşlar olur.
    adsense iş ortaklarından sayılıyor mu? oraya adsense ödemesi alanlar vardı bir ara. şu an nasıl bilginiz var mı?
  • 12-12-2016, 00:48:28
    #7
    PayPal ın olmaması herkesi mağdur etti. Aylardır bakiyemi alamadım.
  • 14-12-2016, 21:55:07
    #8
    hala arayış içindeyim.
  • 14-12-2016, 22:03:37
    #9
    Bende yeni kart aldim. adsensedan 114 euro ödeme aldim hesapta duruyor. Karti aktif ettim fakat 2 hafta gecmesine ragmen para cekemiyorum ATMden. Kart aktif degil diyor. Ne bicim olay anlamadim.