Bende yeni kart aldim. adsensedan 114 euro ödeme aldim hesapta duruyor. Karti aktif ettim fakat 2 hafta gecmesine ragmen para cekemiyorum ATMden. Kart aktif degil diyor. Ne bicim olay anlamadim.