• 08-04-2008, 09:34:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar merhaba,

    bir kaç gün önce bana pp satıp havalesini yaptığım bir arkadaşın gönderdiği 145 usd kadar bir miktarı, paypal şüpheli bulup unauthorized payment(yetkisiz ödeme) olabilme ihtimali ile bugün dispute açmış ve benden ürünü gönderip göndermediğim hakkında bir email yollamış, bilgi istiyor. Hesabım -145 usd düşmüş durumda. Bu olayı yaşamadan birkaç gün önce de hesabım limited olmuştu ve limited olayının kalkması için paypal benden adres doğrulaması(proof of address) ve U.S. banka hesabı eklememi istedi. adres ispatı için gerekli bilgileri faxlayıp, Türkiyede yaşadığımı U.S banka hesabımın olmadığını, bunu yapabilmem için elimden gelen birşey olmadığını açık ve net yazdım ve hala hesabımı açmalarını bekliyorum. Şimdi ben bu 145 usd pp yollayan şahısa birşey satmadığıma göre pp a derdimi nasıl anlatacam da bu 145 usd yi geri hesabıma koysun ? webmastermış, domain satışıymış, link satışıymış gibi işler yapmadığım için birşey sattığımı ispat edecek herhangi birşey de yok. Ne yapmalıyım? şuan resulation center kısmında benden cevap bekleniyor. 5-6 gün içinde cevap yazmam lazım. yardımcı olcak arkadaşlara şimdiden Teşekkürler.
  • 08-04-2008, 10:51:37
    #2
    burhangullu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba,

    bir kaç gün önce bana pp satıp havalesini yaptığım bir arkadaşın gönderdiği 145 usd kadar bir miktarı, paypal şüpheli bulup unauthorized payment(yetkisiz ödeme) olabilme ihtimali ile bugün dispute açmış ve benden ürünü gönderip göndermediğim hakkında bir email yollamış, bilgi istiyor. Hesabım -145 usd düşmüş durumda. Bu olayı yaşamadan birkaç gün önce de hesabım limited olmuştu ve limited olayının kalkması için paypal benden adres doğrulaması(proof of address) ve U.S. banka hesabı eklememi istedi. adres ispatı için gerekli bilgileri faxlayıp, Türkiyede yaşadığımı U.S banka hesabımın olmadığını, bunu yapabilmem için elimden gelen birşey olmadığını açık ve net yazdım ve hala hesabımı açmalarını bekliyorum. Şimdi ben bu 145 usd pp yollayan şahısa birşey satmadığıma göre pp a derdimi nasıl anlatacam da bu 145 usd yi geri hesabıma koysun ? webmastermış, domain satışıymış, link satışıymış gibi işler yapmadığım için birşey sattığımı ispat edecek herhangi birşey de yok. Ne yapmalıyım? şuan resulation center kısmında benden cevap bekleniyor. 5-6 gün içinde cevap yazmam lazım. yardımcı olcak arkadaşlara şimdiden Teşekkürler.
    Tahminimce sana parayı yollayan arkadaş açmış dispute ve parayı geri almak için kime yollamıştın havaleyi dolandırılmış olmayasın
  • 08-04-2008, 11:26:38
    #3
    systurk nikli arkadaşımızın tanıdığı bir elemandan almıştım.bende tanıdığını sonra öğrendim. serg@crypted.ws msn adresi bu. 145usd sattıktan sonra bu adamla baya tartıştık. bana 800 usd'ye yakın pp daha bozdurmak için yollamıştı ben de *********** olduğundan şüphelendiğim için havale yapmadım. bu havaleyi de yaparsam dispute açacağından kuşkulandım. birkaç gün sonra, onun bana gönderdiği 800usd için paypal dispute açdı ve geri aldı parasını. şimdi de bana ilk sattığı ve havalesini zaten yaptığım 145 usd için dispute açılmış. geri çekilen 145 usdnin bulunduğu ilgili kısımda dispute açanın Unauthorized olduğu yazıyor. dispute u *********** olduğundan şüphelendiğim şahıs açsa onun ismi yazacaktı. Ayrıca paypaldan mail gelmiş ve orda 145usdyi gönderen hesap sahibinin izni olmadan(haberi olmadan) para gönderilmiş olabilir diye bu işlemi şüpheli bulduklarını yazıp bu işlemle ilgili gerekli bilgiyi tarafımıza iletmenizi rica ediyoruz demişler(yani ürün falan sattıysam kargo yapıp yapmadığımı falan bilmek istiyorlar).bana gelen mailin ingilizcesi aynen şöyle;

    A review of recent transactions indicates that you may have received an
    unauthorized payment. This means that the PayPal account holder may not
    have authorized the payment you received.

    We would like to learn more about this transaction. Please log in to your
    PayPal account and provide some information.


    şuan bununla uğraşıyorum hesabım limited olmuş durumda ve paypal adres doğruluğunun ispatını da istiyor benden. hesabımın açılması için gerekli herşeyi faxladım sonuç bekliyorum. ama bu açılan dispute u bu şahısın açtığını sanmıyorum çünkü ilgili dispute'da bu gönderen şahsın ismi yazacağı yerde Unauthorized yazıyor
  • 08-04-2008, 11:51:21
    #4
    burhangullu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    systurk nikli arkadaşımızın tanıdığı bir elemandan almıştım.bende tanıdığını sonra öğrendim. serg@crypted.ws msn adresi bu. 145usd sattıktan sonra bu adamla baya tartıştık. bana 800 usd'ye yakın pp daha bozdurmak için yollamıştı ben de *********** olduğundan şüphelendiğim için havale yapmadım. bu havaleyi de yaparsam dispute açacağından kuşkulandım. birkaç gün sonra, onun bana gönderdiği 800usd için paypal dispute açdı ve geri aldı parasını. şimdi de bana ilk sattığı ve havalesini zaten yaptığım 145 usd için dispute açılmış. geri çekilen 145 usdnin bulunduğu ilgili kısımda dispute açanın Unauthorized olduğu yazıyor. dispute u *********** olduğundan şüphelendiğim şahıs açsa onun ismi yazacaktı. Ayrıca paypaldan mail gelmiş ve orda 145usdyi gönderen hesap sahibinin izni olmadan(haberi olmadan) para gönderilmiş olabilir diye bu işlemi şüpheli bulduklarını yazıp bu işlemle ilgili gerekli bilgiyi tarafımıza iletmenizi rica ediyoruz demişler(yani ürün falan sattıysam kargo yapıp yapmadığımı falan bilmek istiyorlar).bana gelen mailin ingilizcesi aynen şöyle;

    A review of recent transactions indicates that you may have received an
    unauthorized payment. This means that the PayPal account holder may not
    have authorized the payment you received.

    We would like to learn more about this transaction. Please log in to your
    PayPal account and provide some information.

    şuan bununla uğraşıyorum hesabım limited olmuş durumda ve paypal adres doğruluğunun ispatını da istiyor benden. hesabımın açılması için gerekli herşeyi faxladım sonuç bekliyorum. ama bu açılan dispute u bu şahısın açtığını sanmıyorum çünkü ilgili dispute'da bu gönderen şahsın ismi yazacağı yerde Unauthorized yazıyor
    Parayı yollayan kişiyede aynı tarz bir dispute gitmiş olmalı eğer o hosting domain tarzına bir hizmet aldığını beyan ederse dispute kaparın benimde başıma gelmişti eğer gerekli belgeleri yolladıysan limitin kalkacaktır
  • 08-04-2008, 13:12:12
    #5
    LeXMaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı yollayan kişiyede aynı tarz bir dispute gitmiş olmalı eğer o hosting domain tarzına bir hizmet aldığını beyan ederse dispute kaparın benimde başıma gelmişti eğer gerekli belgeleri yolladıysan limitin kalkacaktır

    o arkadaşla tartıştığımızdan dolayı beni msninden sildiği için kendisine mail atıp senin dediğin türden bir hizmet beyan etmesini rica ettim şuan cevap bekliyorum kendisinden. limitin kalkması için de yeterli olabileceğini düşündüğüm herşeyi yollamıştım, bugün gelen yeni mailde hesabınızdaki limited'ın kalkması için bunlar yeterli değil lütfen kredi kartı extrenizin görüntüsünü adresiniz isminiz kart numaranızın son kısmı görünecek şekilde yollayın dediler. bende sanal kart olduğu için garanti, ev adresime extre mextre yollamıyor sadece email atıyor. bende e-mail adresime son gelen extrenin s/s görüntüsünü istedikleri gibi paypala yolladım. bu seferde bizi s/s görüntüsüyle kandırıyor olabilirsiniz deyip bu s/s görüntüsü olmaz falan demezler inşallah
  • 09-04-2008, 15:46:46
    #6
    145 usd bozan arkadaşı başka msn e ekledim. banane senin 145usd nden ben paypala seni şikayet ettim falan diyip duruyor. eğer paypala birşey sattığımı beyan etmezse havalesini zaten yaptığım 145 usd yi paypal ona geri gönderecek. deli olacam yaw. hem suçlu hem güçlü. olan benim paypal bakiyeme olacak. -145 $ gözüküyor ve bu hesapla devamlı paypal üzerinden yurtdışı harcaması yapıyorum. msn adresi serg@crypted.ws . eğer para onun hesabına geri giderse yeni başlık açıp *********** olduğunu yazacağım. bu arada systurk bunu tanıdığını ve sağlam olduğunu söylemişti.
  • 09-04-2008, 16:27:59
    #7
    hem suçlu hem güçlü ?

    arkadaşlar ben bu arkadaşa 770 küsür dolar gönderdim paypal dan..daha önce yaptığımız exchange den dolayı kendisine güvendiğimden (!) dolayıda günlerden cumamıydı cumartesimiydi neydi dedim pazartesi yada müsait olunca yaparsın havaleyi.. acil lazım değil bana işin çözülsün dedim..
    Paypalı gönderdim 10 dk sonra "yemeğe gidiyorum" diyerek çıktı arkadaş.. Gidiş o gidiş..
    Ertesi gün başka msn den ekledim kendisini online oldu..Benim msn imde hala offline ama..
    Dedim neden böyle yapıyorsun sorun nedir ?
    "Sen dolandırıcısın..Ondan engelledim dedi..Hesabım limited oldu" dedi..

    Dedim ben mi dolandırıcıyım ?? Ben senden bir para aldımmı ? almadım..ben mi seni engelledim ? E hayır.. E o zaman dolandırılan kim ?

    Girdim kendi hesabıma baktım.. Herhangi bir disputede yok limitedde değil hesap..
    Arkadaş hala diyor yok ben sert kayayım, yok ben *********** avlıyorum..Yok işte şüphelenmil konuşmalarımdan neden business hesabımdan onun premiereine para atarken aradıki 30$ komisyonu ben ödemişim vay halime bilmemne...
    yahu bu ticarettir, ben öderim ödemem benim bileceğim iş o.. Geç dedim onu ekran görüntüsü istedim..

    Bu arkadaşın önce benim açtığımı iddia ettiği sonradan kendinden dolayı dispute yediğinin kanıtı, kendi aldığı ekran görüntüsü :
    http://img86.imageshack.us/img86/7757/223ya2.jpg

    Bu da arkadaşa gönderdiğim paradan sonra limited olduğu, ve 700 küsür dolar göndermeme rağmen 300 küsür dolar kalmış hesabında, parayı aktardığı yada harcadığının kanıtı ;
    http://img253.imageshack.us/img253/9783/bg1ka1.jpg

    En üstteki transferde benimki zaten herhangi bir claim durumu yok..
    Bu arkadaş efendim "GÜVENLİ OLMASI !" için bir hesabından öbürüne transfer yapmış ve dispute yemiş..
    Dedim o beni ilgilendirmez gönder paramı.. Yok diyor hala dolandırıcısın..

    Böyle saçmalıkmı olur arkadaşlar? Paypalı alan o, beni ENGELLEYEN o ! üstelik yeni msn ide engelledi hesapta bu konuyu açıklığa kavuşturup, özür dileyip, pazartesi havaleyi yapacağına dair SÖZ VERDİKTEN SONRA !!!
    Aklınca sanıyorum bir oyun oynamaya çalıştı elinde patladı arkadaş polis olmaya filan özendi heralde..
    Sonrasındada artık başka ne işlem yaptıysa (!! ??) paypal buna güvenmemiş ve dispute açmış bu paralarıda ne karşılığında aldın açıkla diye..
    Ben benim 700 küsür dolarım için dispute açtım,paypal lada telefonda görüştüm..
    İncelemenin yapıldığını ve bana iade edileceğini söylediler..

    Bu arkadaş ta beni tekrar engelleyince, dispute u "Dolandırıldım" şeklinde açtım ki dolandırıldım..
    Şimdi arkadaş kendini haklı çıkarmaya çalışıyor ama ekran görüntüleri ortada..
    Sonradan gelişen olaylar ortada.. bi özür dileyip, bir *********** demesi (hangi mantık bilmiyorum?) ortada..

    Dileyen olursa tüm msn loglarınıda koyabilirim kendisi ile 3 farklı msn den yaşadığım..

    Bunları buraya yazmak durumundada değilim ama kendisi hesapta tehdit etti beni r10 a konu açacağım vs.vb. diye..
    Türkiyede çamur at izi kalsın dmi ?
  • 09-04-2008, 17:14:23
    #8
    yaw kardeşim ben seni *********** sanmışım sen beni *********** sanmışın. hala bildiğini okuyorsun. istemiyorum paypallarını falan bana gönderdiğin 145 usd için yaptığım havaleyi geri gönder yada gönderdiğin pp yüzünden limited olan hesabımdaki havalesini zaten yaptığım 145 usd için paypalın şüpheli görüp açtığı dispute u birşeyler beyan ederek iptal et. bu miktarın havalesini zaten yapmışım sana. hala yok msn logları yok screenshotlar diyorsun. msn logları screnshotlarında beni tedirgin edecek birşey yok istediğine istediğini yolla. sen para gönderdin, paypal hesabımdaki tüm yapılan işlemler incelemeye alındı herşeyimi karıştırdı. bir daha da kimseden paypal maypal almıyorum. paypal saolsun her gelen paranın ne için geldiğini bilmek için hesabı komple durduruyor. bu kadarda olmaz. paypalını maypalını istemiyorum *********** değilsen gönderdiğin paraya açılan dispute a cevap ver yoksa gönderdiğin para sana geri gidecek olan benim havaleme olcak. *********** değilim diyosun ozaman daha ne uğraştırıyorsun beni ??
  • 09-04-2008, 17:40:36
    #9
    Alıntı
    yada gönderdiğin pp yüzünden limited olan hesabımdaki
    +
    Alıntı
    sen para gönderdin, paypal hesabımdaki tüm yapılan işlemler incelemeye alındı herşeyimi karıştırdı
    Kanımca sende bir algılama sorunu var... Hala uyduruyorsun.. Yalan konuşuyorsun
    Bir insanın anlayışı, algılayışı bu kadar noksan olamaz sanmıyorum..O sebepten kasıt görüyorum.. Da sen anlamaz rolüne yatıyorsun gördüğüm kadarıyla..

    Tekrar yazıyorum ilgilenenlere ki beni bu konuda rahatsız etmeyin !

    Bu arkadaşın önce benim açtığımı iddia ettiği sonradan kendinden dolayı dispute yediğinin kanıtı, kendi aldığı ekran görüntüsü :
    http://img86.imageshack.us/img86/7757/223ya2.jpg

    BU HESABIN LİMİTED OLDUĞU AN BANA GÖNDERDİĞİN EKRAN GÖRÜNTÜSÜ...
    SÖYLERMİSİN BURDA BENİMLE İLGİLİ HERHANGİ BİR İŞLEM VARMI ????????

    kendin ne yaptığını biliyorsun... benim lütfen daha fazla canımı sıkma..
    bana 40 kere söz verip 40 kere arkamdan konuşup, 40 tane cambazlık yapmaya çalışan sensin..
    İstemiyorum böyle polemiklere girmek.. Anlayan anlayacağını anlamıştır zaten..

    Bazı yerleri bold yazdım arkadaş anlamazlıktan geliyor, anlasın diye.. + sen beni *********** sanamazsın arkadaşım ! sen beni engellediğinde PAYPALI ALINIP, hiçbirşey verilmeden ENGELLENEN BENİM !!!!!! dolandıran kim sorarım düşünme kapasitesi olan arkadaşlara...