https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...eferans-5.html
yukardaki linkde seboist adlı kişinin 370 dolarına el koydu banlanmadı, benim olayımda bi şekilde kendini haklı göstermeye çalıştı belki msn deki kişide oydu ve şimdide senin olayın, fazla söze gerek yok sanırım. Can kardeş yalnız bişey sorcam bu kişiye paypal dolandırısı diye benim verdiğim bir itrader var ve hala profilinde mevcut, burada birazda senin hatan var itradere bakıp bana bi pm atsan bunlar gelmezdi başına.
2500$ Dolandırıldım
19
●1.045
- 18-03-2008, 13:19:28MisafirBanada sahte cep bank mesajı atmışlardıCanparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar prof olmuş.
- 18-03-2008, 16:29:59geçmiş olsun kardeş inşallah paranı geri alırsın 3 yıldır interneteyim ama hiç paypal kullanmadıgım internetten alışveriş yapmıyorum
- 18-03-2008, 16:32:58aynı msn adresi mi ulaştı sana?Canparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2008, 17:02:04Üyeliği durdurulduevet msnimde vardı herhalde o zamanlar da bana itrader için eklemişti ufak meblalar bozduruyordum düzgün bir şekilde bozup itrader verecekti gerçi hiç bozdurmamıştım ama msn im de var diye ve her zaman görüyordum iletisinde paypal bozulur 4 gün gecikmeli olarak diyordu.neyse arkadaşın bütün bilgileri elimde yarın suç duyurusunda bulunacağım bakalım ne olacak
adamlar prof olmuş.