• 18-03-2008, 13:13:15
    #10
    Misafir
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...eferans-5.html
    yukardaki linkde seboist adlı kişinin 370 dolarına el koydu banlanmadı, benim olayımda bi şekilde kendini haklı göstermeye çalıştı belki msn deki kişide oydu ve şimdide senin olayın, fazla söze gerek yok sanırım. Can kardeş yalnız bişey sorcam bu kişiye paypal dolandırısı diye benim verdiğim bir itrader var ve hala profilinde mevcut, burada birazda senin hatan var itradere bakıp bana bi pm atsan bunlar gelmezdi başına.
  • 18-03-2008, 13:16:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Evet gördüm ama iyinetteki itraderları falan baya iyi herhalde adamlar ilk başta itrader kasmışlar sonra vurgun yapmışlar ya böyle bişey olamaz bana da sahte western union falan verdiler ama ben bu işin peşini kolay kolay bırakmam bakalım.
  • 18-03-2008, 13:19:13
    #12
    Misafir
    geçmiş olsun umarım paranı geri alırsın üzüldüm
  • 18-03-2008, 13:19:28
    #13
    Misafir
    Canparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gördüm ama iyinetteki itraderları falan baya iyi herhalde adamlar ilk başta itrader kasmışlar sonra vurgun yapmışlar ya böyle bişey olamaz bana da sahte western union falan verdiler ama ben bu işin peşini kolay kolay bırakmam bakalım.
    Banada sahte cep bank mesajı atmışlardı adamlar prof olmuş.
  • 18-03-2008, 15:46:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    paypala hesabım çalındı diye mail gönder bence paranı geri iade ederler geçmiş olsun
  • 18-03-2008, 16:29:59
    #15
    geçmiş olsun kardeş inşallah paranı geri alırsın 3 yıldır interneteyim ama hiç paypal kullanmadıgım internetten alışveriş yapmıyorum
  • 18-03-2008, 16:32:58
    #16
    Canparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle birşey olacağını hiç zannetmiyorum çünkü ben bu arkadaşın telefon numarasını 1 2 ay önce almıştım msnimde o zamandan beri vardı ondan da bi güven gelmişti açıkçası.
    aynı msn adresi mi ulaştı sana?
  • 18-03-2008, 17:02:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    evet msnimde vardı herhalde o zamanlar da bana itrader için eklemişti ufak meblalar bozduruyordum düzgün bir şekilde bozup itrader verecekti gerçi hiç bozdurmamıştım ama msn im de var diye ve her zaman görüyordum iletisinde paypal bozulur 4 gün gecikmeli olarak diyordu.neyse arkadaşın bütün bilgileri elimde yarın suç duyurusunda bulunacağım bakalım ne olacak
  • 18-03-2008, 17:56:51
    #18
    selim nusret adlı kişi ile sorunsuz ticaretimiz olmuşdu onceden.. forumda 3-5 tane loaf var değişik durumlar sözkonusu... dispute aç ve bekle bakalım loaf ı