evet msnimde vardı herhalde o zamanlar da bana itrader için eklemişti ufak meblalar bozduruyordum düzgün bir şekilde bozup itrader verecekti gerçi hiç bozdurmamıştım ama msn im de var diye ve her zaman görüyordum iletisinde paypal bozulur 4 gün gecikmeli olarak diyordu.neyse arkadaşın bütün bilgileri elimde yarın suç duyurusunda bulunacağım bakalım ne olacak