• 21-02-2008, 18:46:59
    #1
    Merhaba R10..

    vB lisansı alacağım ama ne paypal ile ilgili bir bilgim var nede vbulletinden lisansın ücretini ödeyecek bilgim..

    Acaba Adım Adım lisansın alınması ve paypalla ödenmesini anlatan biri olursa çok sevinirim..
  • 21-02-2008, 19:25:19
    #2
    Konuyu " Alışveriş " bölümüne taşımalarını rica et ilkin yönetici bi' arkadaştan , ardından sana gelen tekliflerde bu bilgilere ihtiyaç duyduğunu bildir teklif sunan arkadaşlara , ve forumda sağlam referans verebileceğine inandığın insanlar ile yap bu işi.. Artık " Dolandırıldım " başlıklı konu görmek gerçekten üzüyor..

    Sağlıcakla..
  • 21-02-2008, 19:57:16
    #3
    Arkadaşım ben 0'dan alacağım.. vbulletin'den.. HUN yardımcı oluyordu artık oda olmuyormuş galiba..

    Bilen varsa yardım etsin lütfen
  • 21-02-2008, 20:17:28
    #4
    kredi kartıyla alim isterseniz,garanti bankası $ kurundan hesap ederek yardım etmeye çalışırım.Efy yaptığınız gün alırım,ama anlatmaya benim zamanım yok maalesef