Merhaba R10..

vB lisansı alacağım ama ne paypal ile ilgili bir bilgim var nede vbulletinden lisansın ücretini ödeyecek bilgim..

Acaba Adım Adım lisansın alınması ve paypalla ödenmesini anlatan biri olursa çok sevinirim..