Maytap nickli kişi ***********
30
●1.257
- 16-02-2008, 17:38:45Üyeliği durdurulduArkadaşlar bu forumda maytap nicki ile egold satıyom diyen adam bugün beni dolandırdı 100$ egold almak için garanti cepbank ile 120 ytl gönderdim. sonrada çevrimdışı oldu bi daha msn de gözükmedi. Foruma baktığımda forum yöneticileri bu kişiye fazla güvenmeyin demiş, sonradan gördüm, bu kişi hakkında bilgisi olan var mı?
- 16-02-2008, 18:28:13paypal bölümündeki son konulara bi gözatarsanız bu şahsın dolandırıcılığıyla ilgili başlıkları görebilirsiniz.Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatih6891 geçmiş olsun
100$ kaybederek aslında gelecekte kaybetme ihtimalin olan çok büyük paraları yaşadığın bu tecrübe ile kazanmış oldun.
daha dikkatli olmalısın. - 16-02-2008, 23:13:02heralde en kötü ben dolandırdım
benıde aynı yolla 250 ytl dolandırdı 240 dolarlık egold ıcın
cepbank yoluyla gonderdım parayı
verdıgı telefon numarası msnde görüştüğü bı adamın cıktı
xxxx bu profılı verdı dıjıtalpoıntte
emın olmak ıcın ordan bana pm atmasını ıstedım attı
ordakı ıtrade e guvenerek yolladım parayı
ama ben peşine düşücem
hem msn kayıtları hemde garantı bankası uzerınden yaptıgım cepbank transferınde kımın hesabı uzerıne gittiği anlaşılır
savcılığa gitmeyi düşünüyorum pazartesi
adama tam *********** çıktı dıjıtalpoınttekı turk arakdasıda ben maniac1987 diye kandırmış benım dpdekı nıckım maniac1987 - 16-02-2008, 23:33:08telefon numarası msnde konuştuğu birine aitmiş arkadaşın söylediğine göre. eğer öyleyse sen o adamın başını ağrıtırsın. adam atm den parayı almış, çoktan toz olmuştur zaten.Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2008, 23:37:28türkiye muz cumhuriyeti değil.
artık herşey kayıtlı
eğer resmi bir işlem yaparsanız mutlaka sonuca ulaşır.
tüm atm lerde kamera var parayı çeken kişi kayıtlı
msn logları kayıtlı
bankadan yapılan işlem kayıtlı
herşey ortada
bence savcılığa vermelisin. gerekli tüm desteği vermek için arkandayız