• 16-02-2008, 17:38:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu forumda maytap nicki ile egold satıyom diyen adam bugün beni dolandırdı 100$ egold almak için garanti cepbank ile 120 ytl gönderdim. sonrada çevrimdışı oldu bi daha msn de gözükmedi. Foruma baktığımda forum yöneticileri bu kişiye fazla güvenmeyin demiş, sonradan gördüm, bu kişi hakkında bilgisi olan var mı?
  • 16-02-2008, 17:48:13
    #2
    Kurumsal Üye
    İşinize karışmak gibi olmasın fakat Forum Kurallarına göre herhangi bir kişiyi dolanırıcı sıfatı ile andıgınız zaman aynı mesaj içerisinde bu durumu ispatlamanız gerekiyor.
  • 16-02-2008, 18:28:13
    #3
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinize karışmak gibi olmasın fakat Forum Kurallarına göre herhangi bir kişiyi dolanırıcı sıfatı ile andıgınız zaman aynı mesaj içerisinde bu durumu ispatlamanız gerekiyor.
    paypal bölümündeki son konulara bi gözatarsanız bu şahsın dolandırıcılığıyla ilgili başlıkları görebilirsiniz.


    fatih6891 geçmiş olsun
    100$ kaybederek aslında gelecekte kaybetme ihtimalin olan çok büyük paraları yaşadığın bu tecrübe ile kazanmış oldun.
    daha dikkatli olmalısın.
  • 16-02-2008, 21:22:48
    #4
    yuh ya ben bugün son andamı kurtuldum eğer garanti hesabım olsaydı beni 220 ytl dolandıracaktı bana bugün forumda güvenilirim hatta eski nickim sercen dedi
  • 16-02-2008, 23:13:02
    #5
    heralde en kötü ben dolandırdım
    benıde aynı yolla 250 ytl dolandırdı 240 dolarlık egold ıcın
    cepbank yoluyla gonderdım parayı
    verdıgı telefon numarası msnde görüştüğü bı adamın cıktı


    xxxx bu profılı verdı dıjıtalpoıntte
    emın olmak ıcın ordan bana pm atmasını ıstedım attı
    ordakı ıtrade e guvenerek yolladım parayı
    ama ben peşine düşücem
    hem msn kayıtları hemde garantı bankası uzerınden yaptıgım cepbank transferınde kımın hesabı uzerıne gittiği anlaşılır
    savcılığa gitmeyi düşünüyorum pazartesi


    adama tam *********** çıktı dıjıtalpoınttekı turk arakdasıda ben maniac1987 diye kandırmış benım dpdekı nıckım maniac1987
  • 16-02-2008, 23:23:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    savciliga ver dilekceni bak ne oluyor.
  • 16-02-2008, 23:33:08
    #7
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heralde en kötü ben dolandırdım
    benıde aynı yolla 250 ytl dolandırdı 240 dolarlık egold ıcın
    cepbank yoluyla gonderdım parayı
    verdıgı telefon numarası msnde görüştüğü bı adamın cıktı
    Digital Point Forums - View Profile: anatolian bu profılı verdı dıjıtalpoıntte
    emın olmak ıcın ordan bana pm atmasını ıstedım attı
    ordakı ıtrade e guvenerek yolladım parayı
    ama ben peşine düşücem
    hem msn kayıtları hemde garantı bankası uzerınden yaptıgım cepbank transferınde kımın hesabı uzerıne gittiği anlaşılır
    savcılığa gitmeyi düşünüyorum pazartesi
    telefon numarası msnde konuştuğu birine aitmiş arkadaşın söylediğine göre. eğer öyleyse sen o adamın başını ağrıtırsın. adam atm den parayı almış, çoktan toz olmuştur zaten.
  • 16-02-2008, 23:37:28
    #8
    türkiye muz cumhuriyeti değil.
    artık herşey kayıtlı
    eğer resmi bir işlem yaparsanız mutlaka sonuca ulaşır.
    tüm atm lerde kamera var parayı çeken kişi kayıtlı
    msn logları kayıtlı
    bankadan yapılan işlem kayıtlı
    herşey ortada
    bence savcılığa vermelisin. gerekli tüm desteği vermek için arkandayız
  • 16-02-2008, 23:43:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hepinize gecmis olsun arkadaslar