heralde en kötü ben dolandırdım
benıde aynı yolla 250 ytl dolandırdı 240 dolarlık egold ıcın
cepbank yoluyla gonderdım parayı
verdıgı telefon numarası msnde görüştüğü bı adamın cıktı


xxxx bu profılı verdı dıjıtalpoıntte
emın olmak ıcın ordan bana pm atmasını ıstedım attı
ordakı ıtrade e guvenerek yolladım parayı
ama ben peşine düşücem
hem msn kayıtları hemde garantı bankası uzerınden yaptıgım cepbank transferınde kımın hesabı uzerıne gittiği anlaşılır
savcılığa gitmeyi düşünüyorum pazartesi


adama tam *********** çıktı dıjıtalpoınttekı turk arakdasıda ben maniac1987 diye kandırmış benım dpdekı nıckım maniac1987