Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
heralde en kötü ben dolandırdım
benıde aynı yolla 250 ytl dolandırdı 240 dolarlık egold ıcın
cepbank yoluyla gonderdım parayı
verdıgı telefon numarası msnde görüştüğü bı adamın cıktı
Digital Point Forums - View Profile: anatolian bu profılı verdı dıjıtalpoıntte
emın olmak ıcın ordan bana pm atmasını ıstedım attı
ordakı ıtrade e guvenerek yolladım parayı
ama ben peşine düşücem
hem msn kayıtları hemde garantı bankası uzerınden yaptıgım cepbank transferınde kımın hesabı uzerıne gittiği anlaşılır
savcılığa gitmeyi düşünüyorum pazartesi
telefon numarası msnde konuştuğu birine aitmiş arkadaşın söylediğine göre. eğer öyleyse sen o adamın başını ağrıtırsın. adam atm den parayı almış, çoktan toz olmuştur zaten.