• 31-01-2008, 10:16:27
    #10
    Misafir
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kuruş para kazanmak için insanların işlerini yapıyorken bu ve bunun gibi kanı bozuklar bütün hevesi kırıyor. Bu grubu araştırmamdaki sebep bu işi çete halinde yapıyor olmalarından. Ben dolandırılmadım ama bir arkadaşımı dolandırdılar. Hiç mahkeme ile uğraşmadan çözmek istiyoruz. Bu şekilde elinde bilgi vs. olan varsa beni bulsun. Bütün foyalarını dökelim meydana. Kimsenin canı yanmasın.
    Evet hakılısın elinde bilgi olan herkes yazsın buraya. + rep.
  • 31-01-2008, 12:02:42
    #11
    ahmeteroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliği neden silinmiş forumdan peki
    haklısın tabii de belki başka bir sebepten olabilir fakat şikayetler çok olduğuna göre artık *********** da denebilir. sonuçta paypaldan kime gönderdiğin tam ismi yazmıyormu nedir soyadı yani bu berkenin veya telefon vs hiç birşey istemedinmi arkadaştan küçük meblağ diyE?
  • 01-02-2008, 14:36:40
    #12
    mcsoft bahsettiğin şahıs aynı olayı bana da yaptı. Dispute açmıştı ve bana gönderdiği 50 doları bugün PayPal bu şahsa geri iade etti.

    LoRD_YenGeC'in verdiği o 2 link de sabitlenmeli bence. Herif ne kadar banlansa da bu işi yapmaya devam ediyor. Bir gün patlayacaklar ama bundan da hiç şüphem yok!
  • 01-02-2008, 14:40:17
    #13
    Inch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mcsoft bahsettiğin şahıs aynı olayı bana da yaptı. Dispute açmıştı ve bana gönderdiği 50 doları bugün PayPal bu şahsa geri iade etti.

    LoRD_YenGeC'in verdiği o 2 link de sabitlenmeli bence. Herif ne kadar banlansa da bu işi yapmaya devam ediyor. Bir gün patlayacaklar ama bundan da hiç şüphem yok!
    Merhaba,
    r10 da paypal kısmı için ben moderatorlük talebimi admine pm olarak gönderdim bu konuda bende yardımcı olmak istiyorum insanlara yeterince paypal tecrübem ve bilgim mevcut bunu forumda da görüyor insanlar umarım olumlu bir sonuçla döner talebim. Dolandırma olaylarını en aza çekebiliriz bazı düşüncelerim var bu sorunu bu forumda tamamen gidermek için.
  • 01-02-2008, 14:57:17
    #14
    shaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    r10 da paypal kısmı için ben moderatorlük talebimi admine pm olarak gönderdim bu konuda bende yardımcı olmak istiyorum insanlara yeterince paypal tecrübem ve bilgim mevcut bunu forumda da görüyor insanlar umarım olumlu bir sonuçla döner talebim. Dolandırma olaylarını en aza çekebiliriz bazı düşüncelerim var bu sorunu bu forumda tamamen gidermek için.
    Bence de çok iyi olur. Bu konuda verdiğiniz bilgilerle zaten en tecrübeli sizin olduğunuz anlaşılıyor. Ayrıca bu bölümü(E-Gold, Paypal, 2CO, internet bankacılık işlemleri) siteye her yeni üye olanın, forumda belli bir iTrader seviyesine gelmeyenin görmemesi de sağlanabilir. Özel bir alan olup, sadece kriterleri taşıyan üyeler bu alanda olmalı.
  • 04-02-2008, 21:59:10
    #15
    günde çokfazla işelm yaptığımdan banka kayıtlarına baksam ismini çıkaramam gibi ama bi bakayım yinede.
    ç.dışı giriyor zaten msn e.
  • 04-02-2008, 22:02:16
    #16
    konuşma kayıtlarımızı buldum.
    içinde banka hesap numarasıda var...
    Alıntı
    (01:05) Berke: https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...pal-lazim.html iyi geceler
    (01:06) Berke: r10 konunuzu okudum paypal ihtiyacınız var sanırım
    (01:06) Berke şu anda Çevrimiçi
    (01:06) R10 banımı kim a: şuan 15dolar aldım
    (01:06) R10 banımı kim a: 1.30sn once
    (01:06) Berke: daha fazla almak isterseniz yollayabilirim
    (01:06) Berke: 1$ ı 1 ytl olarak
    (01:06) R10 banımı kim a: oke
    (01:06) R10 banımı kim a: aşırım
    (01:06) R10 banımı kim a: alırım kaç $var
    (01:07) Berke: sizin ne kadar ihtiyacınız var
    (01:07) Berke: 100$ kadar var
    (01:09) Berke: ok msg atarsın ihtiyacın olursa
    (01:09) Berke: buralardayım
    (01:11) R10 banımı kim a: iş bankan varmı?
    (01:11) Berke: var
    (01:12) R10 banımı kim a: 47.96 YTL
    (01:12) R10 banımı kim a: ama 50$lazım
    (01:12) R10 banımı kim a: olurmu
    (01:13) Berke: ok bir kereye mahsus olsun
    (01:13) R10 banımı kim a: oke işabnkanı verirmisin?
    (01:15) Berke: bir dk
    (01:15) Berke: bekletecem
    (01:16) Berke: siz paypal mailinizi verin
    (01:16) Berke: gönderelim sonra veririz
    (01:16) R10 banımı kim a: mehsay92@hotmail.com
    (01:18) Berke: You have sent $50.00 USD to mehsay92@hotmail.com
    (01:18) Berke: İş bank 6013 // 0455874 Gül Şenyurt Adana BarajYolu Şubesi
    (01:19) Berke: e-dekont atarmısın işlem bitince de_berke@hotmail.com a
    (01:20) Berke: oradamısın ?
    (01:20) R10 banımı kim a: burdayım
    (01:21) Berke: yolladınız mı parayı
    (01:21) R10 banımı kim a: tamam gönderiyorum
    (01:21) R10 banımı kim a: ewt
    (01:21) Berke: İş bank 6013 // 0455874 Gül Şenyurt Adana BarajYolu Şubesi
    (01:21) R10 banımı kim a: ewt
    (01:21) Berke: ok
    (01:21) R10 banımı kim a: mail atıyım bekle
    (01:22) R10 banımı kim a: tamammı?
    (01:22) R10 banımı kim a: itrader eklermisin?
    (01:22) Berke: ekleriz de edekont alabilirmiyim int şubesine giremiyorum şu an
    (01:22) R10 banımı kim a: yolladım dekont
    (01:23) R10 banımı kim a: gelmedimi
    (01:23) Berke: teşekkürler itrader ilerleyen saatlerde atalım başım kalabalık biraz
    (01:23) R10 banımı kim a: oke
    (01:23) Berke: sağol ii geceler
    (01:23) R10 banımı kim a: sanada
    (01:23) R10 banımı kim a: ilerldede yapcam inş. senle alışveriş
    (01:24) Berke: inşallah
    (01:24) R10 banımı kim a: https://www.r10.net/itrader_feedback.php?u=14873
    (01:26) Berke şu anda Çevrimdışı
    (01:29) Berke şu anda Çevrimiçi
    (01:34) Berke şu anda Çevrimdışı
    (01:44) Berke: elinde domain var mı jenerik
    (01:44) R10 banımı kim a: 50tane domain var
    (01:44) R10 banımı kim a: ne domaini arıon
    (01:56) Berke: bir listen var mı bakabileceğim
    (01:56) Berke: alabilirim bir kaç tane
    (01:56) R10 banımı kim a: info uygunmu
    (01:57) Berke: değil hepsi info mu
    (01:57) R10 banımı kim a: hyr tabiki
    (01:57) Berke: zamanın varsa bir txt yaparmısın
    (01:57) R10 banımı kim a: oke
    (01:57) R10 banımı kim a: satılık olanları yazıyım
    (01:57) R10 banımı kim a: infoları çıkarıyım
    (01:58) Berke: evet
    (01:59) R10 banımı kim a: 8tane var
    (01:59) R10 banımı kim a: txt ye gerek varmı
    (02:00)
    İptal(Alt+Q)
    (02:00) "domain(satılık).txt" dosyasının aktarımı tamamlandı.
    (02:00) Berke: uğraştırdım yaw kardeşim kusura bakma çok var sandım
    (02:00) R10 banımı kim a: warda satılık deil
    (02:00) Berke: içinde alacağım yok tekrar kusura bakma ii geceler
    (02:00) R10 banımı kim a: sanada
  • 04-02-2008, 23:42:26
    #17
    7 dolara benden rapid premium almıştı bu adam sonra geri çekti parayı.
  • 05-02-2008, 00:01:11
    #18
    adanada yakalayıp dövmek lazım bu adamı