(01:05) Berke:
https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...pal-lazim.html iyi geceler
(01:06) Berke: r10 konunuzu okudum paypal ihtiyacınız var sanırım
(01:06) Berke şu anda Çevrimiçi
(01:06) R10 banımı kim a: şuan 15dolar aldım
(01:06) R10 banımı kim a: 1.30sn once
(01:06) Berke: daha fazla almak isterseniz yollayabilirim
(01:06) Berke: 1$ ı 1 ytl olarak
(01:06) R10 banımı kim a: oke
(01:06) R10 banımı kim a: aşırım
(01:06) R10 banımı kim a: alırım kaç $var
(01:07) Berke: sizin ne kadar ihtiyacınız var
(01:07) Berke: 100$ kadar var
(01:09) Berke: ok msg atarsın ihtiyacın olursa
(01:09) Berke: buralardayım
(01:11) R10 banımı kim a: iş bankan varmı?
(01:11) Berke: var
(01:12) R10 banımı kim a: 47.96 YTL
(01:12) R10 banımı kim a: ama 50$lazım
(01:12) R10 banımı kim a: olurmu
(01:13) Berke: ok bir kereye mahsus olsun
(01:13) R10 banımı kim a: oke işabnkanı verirmisin?
(01:15) Berke: bir dk
(01:15) Berke: bekletecem
(01:16) Berke: siz paypal mailinizi verin
(01:16) Berke: gönderelim sonra veririz
(01:16) R10 banımı kim a:
mehsay92@hotmail.com
(01:18) Berke: You have sent $50.00 USD to
mehsay92@hotmail.com
(01:18) Berke: İş bank 6013 // 0455874 Gül Şenyurt Adana BarajYolu Şubesi
(01:19) Berke: e-dekont atarmısın işlem bitince
de_berke@hotmail.com a
(01:20) Berke: oradamısın ?
(01:20) R10 banımı kim a: burdayım
(01:21) Berke: yolladınız mı parayı
(01:21) R10 banımı kim a: tamam gönderiyorum
(01:21) R10 banımı kim a: ewt
(01:21) Berke:
İş bank 6013 // 0455874 Gül Şenyurt Adana BarajYolu Şubesi
(01:21) R10 banımı kim a: ewt
(01:21) Berke: ok
(01:21) R10 banımı kim a: mail atıyım bekle
(01:22) R10 banımı kim a: tamammı?
(01:22) R10 banımı kim a: itrader eklermisin?
(01:22) Berke: ekleriz de edekont alabilirmiyim int şubesine giremiyorum şu an
(01:22) R10 banımı kim a: yolladım dekont
(01:23) R10 banımı kim a: gelmedimi
(01:23) Berke: teşekkürler itrader ilerleyen saatlerde atalım başım kalabalık biraz
(01:23) R10 banımı kim a: oke
(01:23) Berke: sağol ii geceler
(01:23) R10 banımı kim a: sanada
(01:23) R10 banımı kim a: ilerldede yapcam inş. senle alışveriş
(01:24) Berke: inşallah
(01:24) R10 banımı kim a:
https://www.r10.net/itrader_feedback.php?u=14873
(01:26) Berke şu anda Çevrimdışı
(01:29) Berke şu anda Çevrimiçi
(01:34) Berke şu anda Çevrimdışı
(01:44) Berke: elinde domain var mı jenerik
(01:44) R10 banımı kim a: 50tane domain var
(01:44) R10 banımı kim a: ne domaini arıon
(01:56) Berke: bir listen var mı bakabileceğim
(01:56) Berke: alabilirim bir kaç tane
(01:56) R10 banımı kim a: info uygunmu
(01:57) Berke: değil hepsi info mu
(01:57) R10 banımı kim a: hyr tabiki
(01:57) Berke: zamanın varsa bir txt yaparmısın
(01:57) R10 banımı kim a: oke
(01:57) R10 banımı kim a: satılık olanları yazıyım
(01:57) R10 banımı kim a: infoları çıkarıyım
(01:58) Berke: evet
(01:59) R10 banımı kim a: 8tane var
(01:59) R10 banımı kim a: txt ye gerek varmı
(02:00)
İptal(Alt+Q)
(02:00) "domain(satılık).txt" dosyasının aktarımı tamamlandı.
(02:00) Berke: uğraştırdım yaw kardeşim kusura bakma çok var sandım
(02:00) R10 banımı kim a: warda satılık deil
(02:00) Berke: içinde alacağım yok tekrar kusura bakma ii geceler
(02:00) R10 banımı kim a: sanada