Merhaba,
r10 da paypal kısmı için ben moderatorlük talebimi admine pm olarak gönderdim bu konuda bende yardımcı olmak istiyorum insanlara yeterince paypal tecrübem ve bilgim mevcut bunu forumda da görüyor insanlar umarım olumlu bir sonuçla döner talebim. Dolandırma olaylarını en aza çekebiliriz bazı düşüncelerim var bu sorunu bu forumda tamamen gidermek için.
Bence de çok iyi olur. Bu konuda verdiğiniz bilgilerle zaten en tecrübeli sizin olduğunuz anlaşılıyor. Ayrıca bu bölümü(E-Gold, Paypal, 2CO, internet bankacılık işlemleri) siteye her yeni üye olanın, forumda belli bir iTrader seviyesine gelmeyenin görmemesi de sağlanabilir. Özel bir alan olup, sadece kriterleri taşıyan üyeler bu alanda olmalı.