• 30-11-2013, 23:32:24
    #28
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana 300 tl vermicem demedim ki vericem dedim istemedin
    @tasarti; ben onun ifadesini sonra alırım
    pis herif 300 TL de 20 tl komisyon mu alınır
  • 30-11-2013, 23:32:43
    #29
    Cimri kral @tasarti; burdaymış Murat abi en son mesajıma cevap bekliyorum hala
  • 30-11-2013, 23:34:01
    #30
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pis herif 300 TL de 20 tl komisyon mu alınır
    Senin için yaptığım işlemleri toplasam ev araba alırdım, he desende almayacaktım zaten cimrilik yapıcam diye kendi işini gördürmedin.
  • 30-11-2013, 23:37:07
    #31
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için yaptığım işlemleri toplasam ev araba alırdım, he desende almayacaktım zaten cimrilik yapıcam diye kendi işini gördürmedin.
    bu konu burda uzar gider açtırma şimdi ağzımı
  • 30-11-2013, 23:38:34
    #32
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu burda uzar gider açtırma şimdi ağzımı
    bunun cevabını skype ta veriyorum oku.
  • 30-11-2013, 23:39:16
    #33
    Kampanyası bitmese çok güzel olacak , bu ay sonmuş %20 indirim.
  • 01-12-2013, 00:11:28
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ploop. Resme her bakıldığında cache'ye atmıyor dimi. Sonra belirli aralıklarda günceller gibi cacheleri silmeyelim.
    Bana bunlarla gelin

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-12-2013, 03:00:58
    #35
    FlowJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaa arkaşlar size sorum var ben enpara hesabı açmak istiyorum finanabank hesabı şarttmı?

    teşekkürler
    Finansbankı olmadanda hesap açabiliyorsun.

    FlowJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sanalkart alabilirmiyiz? orda
    Sanalkart yok enpara.comda


    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya iyi ama eve gelmesi sıkıntı çalışan adamım iş yerinde de sürekli sabit durmuyorum nasıl alıcaz bunu ?
    iş yerinize gelebilirler gelmeden önce aranıyorsunuz zaten..

    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben dün akşam başvurdum hangi gün gelelim dediler pazartesi salı dedim bu hafta gelirler mi yoksa 1 hafta sonraya mı kalır?

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    adres iliniz neresi bilmiyorum ama istanbul ise bu hafta işlemleriniz tamamlanır.
  • 01-12-2013, 11:09:27
    #36
    Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adres iliniz neresi bilmiyorum ama istanbul ise bu hafta işlemleriniz tamamlanır.
    Adana/Seyhan

    U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi