Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pis herif 300 TL de 20 tl komisyon mu alınır
Senin için yaptığım işlemleri toplasam ev araba alırdım, he desende almayacaktım zaten cimrilik yapıcam diye kendi işini gördürmedin.