• 17-01-2026, 15:34:53
    #1
    Arkadaşlar Türkiye'de olmayan yazılım bende var ve 4000 tl ye satıyorum gölge Labs uygulamasına bile para vermiyorsunuz videoları dahi kendi indiriyor siz görselden video yada karakterden video yapacaksanız bile içinde her şey var aylık ona da 10 dolar ödersiniz youtube instekram titkok hangisine video üretecek siniz anınında üretiyor link yoktur video kanıtım vardır
  • 17-01-2026, 15:59:17
    #2
    demo yok mu? ekran görüntüsü için mi ödeme yapacağız?
  • 17-01-2026, 16:01:04
    #3
    maras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo yok mu? ekran görüntüsü için mi ödeme yapacağız?
    Hocam bana 3000 tl sitenin sahibine aylık kredisi var mesela benim 15 bin video üretme hakkım var 15 dolara aldım adama da 15 dolar versin ayrı grplarına aldıracam pc den yapılıyor kimsede yok normalde satmam para sıkışıklığım var o yüzden satıyorum
  • 17-01-2026, 16:40:30
    #4
    bence videolu bir tanıtım yaparsan da olabilir, burada kimsenin sadece bir fotoğrafa para ödeyeceğini düşünmüyorum.
    ufak bir fikir benimki.
  • 17-01-2026, 16:48:48
    #5
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    Hocam özellikle instekram da çok iş yapar