maras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo yok mu? ekran görüntüsü için mi ödeme yapacağız?
Hocam bana 3000 tl sitenin sahibine aylık kredisi var mesela benim 15 bin video üretme hakkım var 15 dolara aldım adama da 15 dolar versin ayrı grplarına aldıracam pc den yapılıyor kimsede yok normalde satmam para sıkışıklığım var o yüzden satıyorum