• 05-01-2022, 08:51:19
    #19
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorumi,yapamayacağınız işi almayın arkadaş(-larım.)


    Ademcim olmaz ki öyle kopyala yapıştır seocu, kopyala yapıştır wordpress uzmanının çoğaldığı bu forumda sence imkanı var mı?
  • 05-01-2022, 08:54:16
    #20
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun nasıl bir şeydi hocam? Yardımcı olabileceğim bir şey ise bakmak isterim.
    Geri ödeme istedim hocam, silmesini istedim oyunu bakalım nolacak ona göre şikayet konusu açacağım. Eğer ihtiyaç duyarsam mesajınızı kaydediyorum ama 👍
  • 05-01-2022, 10:24:18
    #21
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri ödeme istedim hocam, silmesini istedim oyunu bakalım nolacak ona göre şikayet konusu açacağım. Eğer ihtiyaç duyarsam mesajınızı kaydediyorum ama 👍
    Ücret ne verdiniz peki ?
  • 05-01-2022, 11:25:38
    #22
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret ne verdiniz peki ?
    3500 ₺ verdim hocam
  • 06-01-2022, 09:30:29
    #23
    berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim bu kategoriden ekmek yediğim için bir serzenişte bulunmak istiyorum, sizin için değil genel olarak sitemimdir bu lütfen yanlış anlamayın.

    En düşük fiyatı verene iş yaptırmaya devam ettirildiği sürece sizin bu anlattığınız bütün sorunlar devam edecektir çünkü herkes kendi emeğine göre işlem yapıyor, ona göre fiyat biçiyor. Düşük fiyat verildiğinde, bu arkadaş düşük fiyat verdi sen yüksek fiyat verdin diyerek düşük fiyat veren arkadaşa iş verirseniz, zamanınızı belki de paranızı kaybedeceksiniz. Size en düşük ücret veren arkadaş işi 3 hafta sallaya sallaya yarım yamalak yapıyorken size yüksek ücret veren arkadaş 3 günde işi ilmek ilmek işleyerek teslim ediyor.

    Genel olarak serzenişimdir kimseye atıfta bulunmuyorum. Serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verebilir, 100 ₺ ye de iş yapan var aynı işi 1000 ₺ ye de yapan var. Almak istediğiniz hizmet, verdiğiniz ücretle doğru orantılı olarak artmakta.
    İyi forumlar.
    hocam doğru diyorsun da adamın 100 TL'si varsa 100 TL 'ye yaptıracak adam arar mecruben
  • 06-01-2022, 17:09:13
    #24
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğru diyorsun da adamın 100 TL'si varsa 100 TL 'ye yaptıracak adam arar mecruben
    Ona göre hizmet almayı göze almalı o zaman hocam. 1000 ₺ lik bir işi 100 ₺ ye yaptırıldığını düşününce kalitede doğal olarak 10 kat az oluyor.
  • 06-01-2022, 17:16:46
    #25
    aynen ya bu aralar ne oldu r10 yazılımcılarına anlamadım gitti. iş almadan önce iletişim mükemmel. işi alıp paray aldıktan sonra ulaşamıyoruz. iş zaten 1 haftalıksa 1 ayı buluyor. iyice sinirlenmeye başladım bu duruma.
  • 06-01-2022, 17:50:14
    #26
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen ya bu aralar ne oldu r10 yazılımcılarına anlamadım gitti. iş almadan önce iletişim mükemmel. işi alıp paray aldıktan sonra ulaşamıyoruz. iş zaten 1 haftalıksa 1 ayı buluyor. iyice sinirlenmeye başladım bu duruma.
    Hocam genelleme yapmasak? Forumda işini düzgün yapan ve verdiği süreden önce işi teslim eden yazılımcılar mevcut. Şahsen iş aldığım dönemlerde 1 gün dahi geciktirme yapmadım. Genelde süreyi fazla verir, erkenden teslim ederim. Elimde iş varsa da yeni iş almam. Örneğin elimde iş var. 2 aydır yeni iş almıyorum. Başkasına da yönlendiremiyorum maalesef (konu sahibinin yaşadığı durumun benzeri yaşanmaması adına). Herkes kendinden mesuldür fakat genelleme yaparak herkes böyledir demek de yanlış. Sizi anlıyorum, yaşadıklarınız sizi doğal olarak germiş.
    Dikkat edilmesi gereken noktalardan biri de ucuza iş yaptırma çabaları. Cümlenin içerisine çok basit konduğunda fiyatın düşeceği sanılıyor. Evet bazı işler basittir. Zaman almaz fakat her işe de çok basit demek 1000 liralık işe de çok basit 100 teklif etmek de yanlış.

    Çok sevdiğim bir söz vardır:
    Ucuz mal alacak kadar zengin değilim.

    Bu arada konu sahibi arkadaşa da yaşadıklarından dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
  • 06-01-2022, 18:59:54
    #27
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genelleme yapmasak? Forumda işini düzgün yapan ve verdiği süreden önce işi teslim eden yazılımcılar mevcut. Şahsen iş aldığım dönemlerde 1 gün dahi geciktirme yapmadım. Genelde süreyi fazla verir, erkenden teslim ederim. Elimde iş varsa da yeni iş almam. Örneğin elimde iş var. 2 aydır yeni iş almıyorum. Başkasına da yönlendiremiyorum maalesef (konu sahibinin yaşadığı durumun benzeri yaşanmaması adına). Herkes kendinden mesuldür fakat genelleme yaparak herkes böyledir demek de yanlış. Sizi anlıyorum, yaşadıklarınız sizi doğal olarak germiş.
    Dikkat edilmesi gereken noktalardan biri de ucuza iş yaptırma çabaları. Cümlenin içerisine çok basit konduğunda fiyatın düşeceği sanılıyor. Evet bazı işler basittir. Zaman almaz fakat her işe de çok basit demek 1000 liralık işe de çok basit 100 teklif etmek de yanlış.

    Çok sevdiğim bir söz vardır:
    Ucuz mal alacak kadar zengin değilim.

    Bu arada konu sahibi arkadaşa da yaşadıklarından dolayı geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
    Güzel dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. Genellemeden kasıt hizmet veren kişilerden aldığım olumsuzluk buraya yansıyor yani hocam iş verensin mesela adama para ödüyorsun 4 güne hazır diyor 4 gün sonra yazıyorsuun noldu diye kusura bakma bakamadım diyor.Parayı alıyor başlıyorum diyor tık yok.Giden zamanıma yanıyorum.