Kendim bu kategoriden ekmek yediğim için bir serzenişte bulunmak istiyorum, sizin için değil genel olarak sitemimdir bu lütfen yanlış anlamayın.
En düşük fiyatı verene iş yaptırmaya devam ettirildiği sürece sizin bu anlattığınız bütün sorunlar devam edecektir çünkü herkes kendi emeğine göre işlem yapıyor, ona göre fiyat biçiyor. Düşük fiyat verildiğinde, bu arkadaş düşük fiyat verdi sen yüksek fiyat verdin diyerek düşük fiyat veren arkadaşa iş verirseniz, zamanınızı belki de paranızı kaybedeceksiniz. Size en düşük ücret veren arkadaş işi 3 hafta sallaya sallaya yarım yamalak yapıyorken size yüksek ücret veren arkadaş 3 günde işi ilmek ilmek işleyerek teslim ediyor.
Genel olarak serzenişimdir kimseye atıfta bulunmuyorum. Serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verebilir, 100 ₺ ye de iş yapan var aynı işi 1000 ₺ ye de yapan var. Almak istediğiniz hizmet, verdiğiniz ücretle doğru orantılı olarak artmakta.
İyi forumlar.
hocam doğru diyorsun da adamın 100 TL'si varsa 100 TL 'ye yaptıracak adam arar mecruben