• 05-02-2022, 18:17:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay
    Eğitim vermeyi düşünür müsünüz kolay deyınce dıkkatimi çekti de
  • 05-02-2022, 21:28:48
    #11
    smldnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim vermeyi düşünür müsünüz kolay deyınce dıkkatimi çekti de
    Udemy'de eğitim setim vardı ancak gizliye aldım hocam, yoğunluktan ilgilenemiyorum.
  • 07-02-2022, 10:26:15
    #12
    AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay
    AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Udemy'de eğitim setim vardı ancak gizliye aldım hocam, yoğunluktan ilgilenemiyorum.
    Üzüldüm. Ama gercekden klavyeden RPA gibi kullanıcıları taklıt edebılecek benzer bir eğitim çok satar kesinlikle
  • 07-02-2022, 20:31:39
    #13
    Bizde bankada kullanıyoruz. Sağlam sektör olmaya başladı.