AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay
Eğitim vermeyi düşünür müsünüz kolay deyınce dıkkatimi çekti de