AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay
AdilcanTopuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Udemy'de eğitim setim vardı ancak gizliye aldım hocam, yoğunluktan ilgilenemiyorum.
Üzüldüm. Ama gercekden klavyeden RPA gibi kullanıcıları taklıt edebılecek benzer bir eğitim çok satar kesinlikle