Mailde işlemi tarayıcıda yapacaksa yine Selenium olabilir, sonrasında muhasebede sorgulama vs. yapacak ise onu da AutoIt ile yapabilirsiniz. Yapılmayacak şeyler değil kolay
Udemy'de eğitim setim vardı ancak gizliye aldım hocam, yoğunluktan ilgilenemiyorum.
Üzüldüm. Ama gercekden klavyeden RPA gibi kullanıcıları taklıt edebılecek benzer bir eğitim çok satar kesinlikle