• 25-08-2020, 17:11:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    B2B BAYİ/PLASİYER SİSTEMİ (LOGO İLE ENTEGRE)
    Logo ürünleri ile tam entegre çalışan sistem çok amaçlı kullanım imkanı sunmaktadır. Müşterilere veya bayilere şifre verilerek, kendi ekstrelerini görmeleri, listelenen ürünler ile sepet oluşturarak sipariş girebilmeleri sağlanabilir. Satış elemanları gerçek zamanlı veriler ile sahada sıcak/soğuk satış yapabilirler. Yöneticiler cari hesap durumlarını görüntüleyebilir, sunulan raporlama imkanları ile analiz yapabilirler.
    • Tüm Logo ürünleri ile gerçek zamanlı tam entegre çalışma.
    • Logo veritabanındaki birden çok firma veya dönem arasında geçiş imkanı.
    • Müşteri, bayi, plasiyer veya yönetici olarak kullanıcı oluşturma.
    • Kategorik olarak ürün listeleme.
    • Her ürün için birden çok görsel tanımlama.
    • Gerçek zamanlı stok ve fiyat görünürlüğü.
    • Aynı anda çoklu sepet oluşturma.
    • Gerçek zamanlı sipariş girişi.
    • Teklif talep sistemi
    • Cari ekstre ve ekstre detayındaki evrakları görüntüleyebilme.
    • Yetkili kullanıcılar için cari hesaplar adına işlem yapabilme, farklı carilerin ekstrelerini görüntüleyebilme.
    • Cari hesap bazında malzeme hareket raporu
    • Cari hesap ayrıntılı durum raporu (ortalama vade, ortalama ödeme, risk durumu)
    • Malzeme karlılık raporu
    • BA/BS mutabakat sistemi
    • Tahsilat ve tediye makbuzu düzenleme
    • Otomatik senet düzenleme
    • Yönetim ekranı
      1. Sistem yöneticisi tanımlama
      2. Yönetici kullanıcı tanımlama
      3. Cari hesap/bayi kullanıcısı tanımlama
      4. Plasiyer tanımlama
      5. Sistem günlüğü (olay görüntüleyicisi)
      6. Teklif talep yanıt sistemi
      7. Ürün resim yöneticisi






  • 25-08-2020, 17:12:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Demo için PM alabilir miyim?
  • 26-08-2020, 13:37:09
    #3
    demo pm birde fiyat
  • 27-08-2020, 23:22:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Demo link: http://b2b.eceyazilim.com/
    Yönetici : admin admin
    Bayi : admin admin
    Konu aktif +++++++
  • 23-09-2020, 01:05:42
    #5
    fiyat alabilir miyim ?
  • 17-10-2020, 12:39:23
    #6
    Merhaba sistemde tahsilat kismi mevcut mudur? Fiyat nedir?
  • 18-10-2020, 03:07:29
    #7
    Merhaba, Logo kullanmıyorum, script üzerine excel ile veri atabilir, kullanabilir miyim?
  • 22-10-2020, 12:49:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Logo kullanmıyorum, script üzerine excel ile veri atabilir, kullanabilir miyim?
    merhaba,b2b sistemi tamamen logo ile bağlantılı şekilde çalışmaktadır. Logo programı olmadan kullanılamaz.
  • 08-01-2021, 18:16:28
    #9
    fiyat nedit