hasbelkader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Logo kullanmıyorum, script üzerine excel ile veri atabilir, kullanabilir miyim?
merhaba,b2b sistemi tamamen logo ile bağlantılı şekilde çalışmaktadır. Logo programı olmadan kullanılamaz.