• 29-06-2020, 14:39:52
    #19
    Yok o konular elbet sizin aranızda, dışardan bakınca hoş durmadı demiştim. Güzel bir program desteği vermişsiniz. Ellerinize sağlık ayrıca. Denedim 3 gün.
  • 29-06-2020, 14:51:58
    #20



    Extsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kimsenin işine köstek olmam olmadımda. Ki bu konudaben programı yazarken söylemiştim. Bu sistemi bana öğreteceğinizi ve bunu beraber yapabileceğiz dediğimde. Hayır hocam ben satacağım gibi bir durum hiç olmadı. Haliylede ben hazıra konulacak birşeyi satmıyorum.
    Şuda varki proje için ben bu şartlarda fiyat verdim kendiside iyi biliyor.250 tl ye yazacak arkadaş bulabiliyorsa yeniden yazdırsın bakalım. Programsal sıkıntılar olmadıgı halde sırf işimiz yürüsün diye kaç defa bilgisayarına bağlanıp gösterdim.
    Gereksiz kod yoktur size göre gereksiz gelen kodlar vardır. Düz mantıktan kurtulun @fermayil.





    Ben zaten projeyi sıfırdan ben başlattım demedim. Sizin daha önce yazdıgınızı ve tekrarında yeni sürümü bana yazdırdıgınızı belirttim.
    Hocam whatsappa bakarmisiniz mesaj atım formda aktifsiniz mesajıma bakmamışsiniz


    Program bana ayittir kişi ücreti ile yazdıği programı saatmaya çalışmaktadır şikayet konusu açacağım bilginiz olsun
  • 29-06-2020, 20:06:56
    #21
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beraber sata bileceğimiz kısmında hiçbir zaman hemfikir olmadık siz teklif etiniz satış konusunu ben yapacağımı belirtim

    programı siz kodladınız evet ama programı daha önce ben kodlamıştım güncelllemek istediğimi belirtim ve sizinle anlaştık proje fikir olarak tamamı bana ayit siz anlaştığımız fiyattan kodladınız

    php lisans panelinin gerek olmadığını size demiştim uğraşmayın diye ve proje kodlama işini bitirdiğinizde lisans panelini iptal etim bunu size demiştim zaten

    program konusunda müşterilerime destek vermediniz programı başka bir pc de test ettik çalışmadı o pc ye bağlandık hataları gösterdim düzenlediniz

    projeyin ilk sürümünü bu videodan göre bilirsiniz bu yeni satışa sunulmuş yeni yazılmış bir sistem değildir müşteri kazanma kısmında yanılıyorsunuz benim her zaman müşterilerim vardı bunu whatsapp konuşmalarımizda size demiştim

    https://www.youtube.com/watch?v=4rUPeh6c3bQ

    Proje Satışa Sunduğum Tarıh Bu Videouyu Paylaştığım Tarihtir 20 Ağu 2019






    Evet çok bilgili bir yazılımcısınız uğraştınız emek verdiniz fakat bu Programı ücret karşılığında anlaşarak yaptığınızı unutmayalım (ücret cuzi değildir sizin bana verdiğiniz fiyatıır)

    Madem buradan yollarımızı ayırdığımızı bildirmek istediniz var olan bir projenin 4'cu sürümünü ücret karşılığı kodladığınızıda yazsaydınız keşke



    +++
    hocam benim pc ye bağlanmıştınız fermayil aracılığyla ama destek amaçlı değildi benden rica etti programı test edeceğim bazı hatalari bulmak için bende bağlan yap dedim pc de açık birakmiştim onun dışında kimse program için destek almadı...
  • 30-06-2020, 10:24:56
    #22
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Hocam whatsappa bakarmisiniz mesaj atım formda aktifsiniz mesajıma bakmamışsiniz


    Program bana ayittir kişi ücreti ile yazdıği programı saatmaya çalışmaktadır şikayet konusu açacağım bilginiz olsun
    Şikayet konusu açabilirsiniz hocam ben kimsenin kodunu çalıp satış yapmıyorum. Size satmayacağımın sözünüde vermedim , ki wp konuşmalarında satarız felan dediğim halde satıştan çok para gelmiyor dediniz. Satamazsın niye demediniz ?Ne zamanki konuyu buraya açtım siz başladınız rahatsız olmaya. Sorun yok hocam şikayet edebilirsiniz.
  • 30-06-2020, 21:30:01
    #23
    Şu ticaret çok ahlaksız be (: