hocam beraber sata bileceğimiz kısmında hiçbir zaman hemfikir olmadık siz teklif etiniz satış konusunu ben yapacağımı belirtim
programı siz kodladınız evet ama programı daha önce ben kodlamıştım güncelllemek istediğimi belirtim ve sizinle anlaştık proje fikir olarak tamamı bana ayit siz anlaştığımız fiyattan kodladınız
php lisans panelinin gerek olmadığını size demiştim uğraşmayın diye ve proje kodlama işini bitirdiğinizde lisans panelini iptal etim bunu size demiştim zaten
program konusunda müşterilerime destek vermediniz programı başka bir pc de test ettik çalışmadı o pc ye bağlandık hataları gösterdim düzenlediniz
projeyin ilk sürümünü bu videodan göre bilirsiniz bu yeni satışa sunulmuş yeni yazılmış bir sistem değildir müşteri kazanma kısmında yanılıyorsunuz benim her zaman müşterilerim vardı bunu whatsapp konuşmalarımizda size demiştim
https://www.youtube.com/watch?v=4rUPeh6c3bQ
Proje Satışa Sunduğum Tarıh Bu Videouyu Paylaştığım Tarihtir 20 Ağu 2019
Evet çok bilgili bir yazılımcısınız uğraştınız emek verdiniz fakat bu Programı ücret karşılığında anlaşarak yaptığınızı unutmayalım (ücret cuzi değildir sizin bana verdiğiniz fiyatıır)
Madem buradan yollarımızı ayırdığımızı bildirmek istediniz var olan bir projenin 4'cu sürümünü ücret karşılığı kodladığınızıda yazsaydınız keşke
+++
hocam benim pc ye bağlanmıştınız fermayil aracılığyla ama destek amaçlı değildi benden rica etti programı test edeceğim bazı hatalari bulmak için bende bağlan yap dedim pc de açık birakmiştim onun dışında kimse program için destek almadı...