Ben kimsenin işine köstek olmam olmadımda. Ki bu konudaben programı yazarken söylemiştim. Bu sistemi bana öğreteceğinizi ve bunu beraber yapabileceğiz dediğimde. Hayır hocam ben satacağım gibi bir durum hiç olmadı. Haliylede ben hazıra konulacak birşeyi satmıyorum.
Şuda varki proje için ben bu şartlarda fiyat verdim kendiside iyi biliyor.250 tl ye yazacak arkadaş bulabiliyorsa yeniden yazdırsın bakalım. Programsal sıkıntılar olmadıgı halde sırf işimiz yürüsün diye kaç defa bilgisayarına bağlanıp gösterdim.
Gereksiz kod yoktur size göre gereksiz gelen kodlar vardır. Düz mantıktan kurtulun @fermayil.
Ben zaten projeyi sıfırdan ben başlattım demedim. Sizin daha önce yazdıgınızı ve tekrarında yeni sürümü bana yazdırdıgınızı belirttim.
Hocam whatsappa bakarmisiniz mesaj atım formda aktifsiniz mesajıma bakmamışsiniz
Program bana ayittir kişi ücreti ile yazdıği programı saatmaya çalışmaktadır şikayet konusu açacağım bilginiz olsun