• 19-12-2018, 18:25:50
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar
    Usb ile bağlantılı bir terazim bulunmakta. HyperTerminal ile görüntü alabiliyorum. Aslında istediğimiz program, gramı(excel olur, program olur) yazıcıdan çıkartmak. Çıkartılan yazılarıda listeli bir şekilde görmek(toplam). Yazıcı konusunda etiket yazdırma makineside olabilir.
    Bu şekilde bir programı veya exceli yapabilecek arkadaşlar pm ile veya buradan iletişime geçebilirler. Ufak tefek eklemeler olabilir.
  • 19-12-2018, 18:58:13
    #2
    Merhaba hocam,
    Genelde bu tarz terazilerin kendi programları oluyor çıktı almak için hiç araştırma yaptınız mı?
    Yazıcınızın etiket basma özelliği var mı?
  • 19-12-2018, 19:09:54
    #3
    Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,
    Genelde bu tarz terazilerin kendi programları oluyor çıktı almak için hiç araştırma yaptınız mı?
    Yazıcınızın etiket basma özelliği var mı?
    Kontrol ettim hocam fakat herhangi bir program göremedim olsa bile büyük ihtimalle kayıt etmeside yoktur. Shinko markalı bir terazimiz bulunmakta. Yazıcıyı mecburen satın alacağız
  • 21-12-2018, 11:21:03
    #4
    Program dışarıya yaptırılmıştır. Teşekkür ederim