Merhaba arkadaşlar
Usb ile bağlantılı bir terazim bulunmakta. HyperTerminal ile görüntü alabiliyorum. Aslında istediğimiz program, gramı(excel olur, program olur) yazıcıdan çıkartmak. Çıkartılan yazılarıda listeli bir şekilde görmek(toplam). Yazıcı konusunda etiket yazdırma makineside olabilir.
Bu şekilde bir programı veya exceli yapabilecek arkadaşlar pm ile veya buradan iletişime geçebilirler. Ufak tefek eklemeler olabilir.