
Bot Yazılır | 30-40-50 TL | Gün İçinde Teslim
13
●797
- 16-11-2016, 00:09:07teslimatı bugün sabah yapması gerekiyordu ama 17:30'da bot hazır kurulumunu yapıyom demişti en son. FTP'de bir dosya bile yok. Verdiği sözü tutmadığı için şimdi de iade istiyorum ama ses sada yok. Buraya yazmayayım diye bekledim cevap vermesini ama cevap vermeye de niyeti yok. Tüm günüm onu bekleyerek geçti.YALINSAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2016, 11:56:23Dünden beri iade bekleniyor...mefura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2016, 12:57:45İş verilmiştir
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 23-11-2016, 13:35:53Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim.rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle