teslimatı bugün sabah yapması gerekiyordu ama 17:30'da bot hazır kurulumunu yapıyom demişti en son. FTP'de bir dosya bile yok. Verdiği sözü tutmadığı için şimdi de iade istiyorum ama ses sada yok. Buraya yazmayayım diye bekledim cevap vermesini ama cevap vermeye de niyeti yok. Tüm günüm onu bekleyerek geçti.
Dünden beri iade bekleniyor...