• Dün, 17:17:21
    #10
    lwur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ar-ge yapmayıp ai'ye prompt vereyim yapsın kafasında olan geliştiricilere dikkat edin hocam. İyi forumlar.
    Başımıza ne geldiyse onlar yüzünden geldi zaten
  • Dün, 17:36:42
    #11
    Merhaba,

    Benzer otomasyon ve mobil bot projeleri üzerinde daha önce çalıştım. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bu tarz projelerde en önemli konu iletişim ve süreç yönetimidir. Proje süresince düzenli bilgi paylaşımı yapıyor, mesajlara mümkün olan en kısa sürede dönüş sağlıyorum.

    İstediğiniz sistem; AI destekli, mobil ortamda çalışan, proxy destekli ve farklı platformlara uyarlanabilir şekilde geliştirilebilir. Ancak uygulamanın çalışma yapısı ve güvenlik mekanizmaları detaylı olarak incelenmeden net süre ve fiyat vermek doğru olmayacaktır.

    Daha önce gerçekleştirdiğim projeler ve referanslarımı PM üzerinden paylaşabilirim. Uygun görmeniz halinde detayları konuşup teknik analiz sonrasında net bir yol haritası oluşturabiliriz.

    İyi forumlar.

    WHATSAPP
  • Dün, 17:37:03
    #12
    Hocam fiyat teklifiniz nedir ? Detaylı konuşabiliriz bu konuyu.
  • Dün, 17:39:57
    #13
    Serryweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat teklifiniz nedir ? Detaylı konuşabiliriz bu konuyu.
    Hocam fiyat ve süre tekliflerinin siz yapacaksiniz
  • Dün, 17:41:04
    #14
    VeltraDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fiyat ve süre tekliflerinin siz yapacaksiniz
    Wa.me/+905309923857 mesaj atar mısınız detsylandıralım.
  • Dün, 17:42:18
    #15
    Serryweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wa.me/+905309923857 mesaj atar mısınız detsylandıralım.
    WhatsApp Buyrun
  • Dün, 18:25:57
    #16
    VeltraDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bir bot meselesi 2 konumuda bilenler bilir sürekli yanlış kişilerle çalıştık adamlar mesajlara bakmıyor cevap vermiyor görüldü atıyor oyalaniyoruz bende böyle ahlaksız onursuz ticaret yapan adamları genelde buluyorum şansım bu bu sefer profosyonel firmayla calismaya karar verdim bot isinj verdiğimiz 3 kiside yapacam dedi oyaladida oyaladi hepsine ayrı ayrı şikayet konusu ve ticaret puanı atacağım böylelerinin r10 da iş yapmaması gerek Ne hale geldik 2 aydır bot bot delirdik

    Botdan beklentimiz:Bot amar platformu için çalışacak bir Dating mesaj botu olacak Aİ destekli ve sadece amar içinde düşünmüyoruz diğer platformlarada uyacak şekilde insan gibi konusacak bir bot yakalanmamasi icin proxy şart diye biliyorum sunucudan çalışacak (UYGULAMA SADECE TELEFONDA ÇALIŞIYOR BOTTA TELEFONDA ÇALIŞACAK) ek olarak bu gerçekleşene kadar idaretenlik bir bot fikrimiz var

    Kendine güvenen ben yaparım diyen adamla işimiz yok profosyonel arıyoruz iletişimle ilgili asla kopukluk olmayacak yazdınmi cevap verecek 10 gün sonra #buyrun?#Diye pişkin pişkin mesaj atmayacak referanslara göre değerlendirilecek WHATSAPPDAN YAZANLARA CEVAP VERİLMEYECEK SADECE KONUDAN PROFİLLERİNİ GÖRDÜĞÜM İNSANLARA BEN DONUS YAPACAĞIM PM üzerinden
    Herkese iyi forumlar
    Konu1:https://www.r10.net/bot-program-
    istek/4793124-bot-yaptirmak-istiyoruz-referas-onemli.html

    Konu2:https://www.r10.net/bot-program-iste...ns-onemli.html
    merhabalar baka bilirsiniz profilime ve imzamdaki profolyomada baka bilirsiniz. pahalı çalışırım, amma istediğiniz en kısa zamanda sizde olur. Whatsapp hattından bana ulaşa bilirsiniz, detayları yönledirin ben arkiteturanı bitirip size geri dönüş yapacağım siz yazdıktan sonra. Teşekkürler
  • Dün, 19:47:35
    #17
    elgunismayiloff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar baka bilirsiniz profilime ve imzamdaki profolyomada baka bilirsiniz. pahalı çalışırım, amma istediğiniz en kısa zamanda sizde olur. Whatsapp hattından bana ulaşa bilirsiniz, detayları yönledirin ben arkiteturanı bitirip size geri dönüş yapacağım siz yazdıktan sonra. Teşekkürler

    Tamamdır
  • Bugün, 01:56:51
    #18
    Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok test gerektiren ve maliyetli bir yazılım istiyorsunuz, R10'da nadirdir tam istediğinizi yazacak insan. Yine de projeyle ilgileniyorum, profili inceleyin isterseniz PM gönderirsiniz.
    Okurken tam olarak "bununla kim uğraşır" diye düşündüm, işi küçümsememek lazım.