Yine bir bot meselesi 2 konumuda bilenler bilir sürekli yanlış kişilerle çalıştık adamlar mesajlara bakmıyor cevap vermiyor görüldü atıyor oyalaniyoruz bende böyle ahlaksız onursuz ticaret yapan adamları genelde buluyorum şansım bu bu sefer profosyonel firmayla calismaya karar verdim bot isinj verdiğimiz 3 kiside yapacam dedi oyaladida oyaladi hepsine ayrı ayrı şikayet konusu ve ticaret puanı atacağım böylelerinin r10 da iş yapmaması gerek Ne hale geldik 2 aydır bot bot delirdik
Botdan beklentimiz:Bot amar platformu için çalışacak bir Dating mesaj botu olacak Aİ destekli ve sadece amar içinde düşünmüyoruz diğer platformlarada uyacak şekilde insan gibi konusacak bir bot yakalanmamasi icin proxy şart diye biliyorum sunucudan çalışacak (UYGULAMA SADECE TELEFONDA ÇALIŞIYOR BOTTA TELEFONDA ÇALIŞACAK) ek olarak bu gerçekleşene kadar idaretenlik bir bot fikrimiz var
Kendine güvenen ben yaparım diyen adamla işimiz yok profosyonel arıyoruz iletişimle ilgili asla kopukluk olmayacak yazdınmi cevap verecek 10 gün sonra #buyrun?#Diye pişkin pişkin mesaj atmayacak referanslara göre değerlendirilecek WHATSAPPDAN YAZANLARA CEVAP VERİLMEYECEK SADECE KONUDAN PROFİLLERİNİ GÖRDÜĞÜM İNSANLARA BEN DONUS YAPACAĞIM PM üzerinden
Herkese iyi forumlar
Konu1:
https://www.r10.net/bot-program-
istek/4793124-bot-yaptirmak-istiyoruz-referas-onemli.html
Konu2:
https://www.r10.net/bot-program-iste...ns-onemli.html
merhabalar baka bilirsiniz profilime ve imzamdaki profolyomada baka bilirsiniz. pahalı çalışırım, amma istediğiniz en kısa zamanda sizde olur. Whatsapp hattından bana ulaşa bilirsiniz, detayları yönledirin ben arkiteturanı bitirip size geri dönüş yapacağım siz yazdıktan sonra. Teşekkürler