Bir çok test gerektiren ve maliyetli bir yazılım istiyorsunuz, R10'da nadirdir tam istediğinizi yazacak insan. Yine de projeyle ilgileniyorum, profili inceleyin isterseniz PM gönderirsiniz.
Okurken tam olarak "bununla kim uğraşır" diye düşündüm, işi küçümsememek lazım.