Telefonu Pcye bağlayacağım pcden istek göndericem telefonun ipsi değişecek.
telefonlar rootlu değil yapabilecek birisini bulabilirsek süper olur.
Telefonu Uçak Moduna Al/Kapat Bot lazım
2
●140
- 13-04-2025, 21:37:18
- 13-04-2025, 21:48:24PC üzerinden telefona ADB (Android Debug Bridge) komutları göndererek bir uygulamayı açabilir veya tıklama yapabilirsin.Kivancguney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle