Telefonu Pcye bağlayacağım pcden istek göndericem telefonun ipsi değişecek.
telefonlar rootlu değil yapabilecek birisini bulabilirsek süper olur.
PC üzerinden telefona ADB (Android Debug Bridge) komutları göndererek bir uygulamayı açabilir veya tıklama yapabilirsin.